

Τσικνοπέμπτη με 230 χαμόγελα!
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων τήρησε και φέτος το έθιμο, φροντίζοντας να μην μείνει κανένας μαθητής παραπονεμένος! Ετοιμάσαμε και μοιράσαμε 230 λαχταριστά σουβλάκια στα παιδιά του σχολείου μας, γιορτάζοντας την ημέρα όπως της αξίζει. Ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο πιο φιλόξενο σπίτι του διονύσου, αυτό του Νίκου Θεοδοσιάδη και της Γεσθημανής δημάκη, που μας άνοιξαν την πόρτα και την καρδιά τους για να στηθεί αυτό το φαγοπότι. Στη "μάχη" της σχάρας,εκτός απο τους οικοδεσπότες, ο


Στο 1ο Δημοτικό ο καιρός προβλέπεται... δημιουργικός!
Σας έχουμε νέα που συνδυάζουν την υψηλή τεχνολογία με την... αγροτική παραγωγή! Επειδή στο 1ο δημοτικό διονύσου δεν εφησυχάζουμε ποτέ, σας ενημερώνουμε ότι: Γίναμε Μετεωρολόγοι! Στήθηκε και λειτουργεί ο νέος μας μετεωρολογικός σταθμός! Πλέον, οι μικροί μας επιστήμονες θα βλέπουν τον καιρό σε πραγματικό χρόνο. (Ίσως έτσι γλιτώσουμε και το κλασικό γονεϊκό άγχος: "Ζακέτα να πάρεις, θα βρέξει!"). Το νερό... μπήκε στο αυλάκι! Στον λαχανόκηπό μας εγκαταστάθηκε σύστημα αυτόματου ποτ
.jpg)